Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Medicatie Medicatie afbouwen Reageer op: Medicatie afbouwen

#4211
Ceel van Rhee
Deelnemer
Up
0
Down
::

Even een update:
Na de PV ablatie helaas een probleempje er bij gekregen: atriumflutter, zowel typisch als atypisch. Vooral de atypisch AT (linker atrium bij Mitralisklep) is hardnekkig, ook na twee ablaties komt hij terug. Met name piekbelasting, fysiek en psychisch, is de trigger. Ook tijdens periode van rustig aandoen, is het voor mij niet mogelijk geweest de aanvallen te vermijden. Vrijwel altijd begint het met Afib die over gaat in atypische AT. Sinds 6 weken gebruik ik Amiodaron, een berucht middel m.b.t de mogelijke bijwerkingen. Ondanks de reputatie van Amiodaron voel ik me 1000% beter! Ben aan hartrevalidatie begonnen en kan dus gaan werken aan het opnieuw opbouwen van een goede conditie. Of deze terugkomt op het oude niveau van marathonloper, is even afwachten. Zijn er forumgebruikers die ervaring hebben met Amiodaron en mogelijke bijwerkingen? Gevoeligheid voor de zon is een vanzelfsprekende.