Homepage Forums Vrouw en boezemfibrilleren AF/tachycardie 39 j. Reageer op: AF/tachycardie 39 j.

#3988
Marian
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hallo allen,
Ik ben een vrouw van 66 jaar, heb sinds 1990/91 boezemfibrilleren. Ik was toen 40 jaar. Mijn 3 broers hebben alledrie boezemfibrilleren, mijn oudes hadden het later, na hartinfarcten, twee tantes hadden het. Dat is dan neem ik aan de erfelijke variant ervan. Ik heb 4 jaar geleden een abaktie gehad met cryo, ging heel eng in het begin, maar ik heb dus 4 jaar geleefd zonder BF. Nu is het sinds enkele maanden weer terug. Eenmaal op Eerste Hart Hulp gekegen, bijna gedefibrilleerd, toch weer eigen rime. Nu komt het om de paar dagen terug. ben nog onder behandeling huisarts, maar morgen ga ik verwijzing naar cardioloog vragen. Ik breek door 120 mg Verapamil retard heen.
Heb ook altijd al een minimale mitraliskleplekkage gehad, misschien is deze de oorzaak? Ik zou nu wel eens heel graag goed onderzocht willen worden. Kan men iets met de erfelijke BF??? Ik zou niet zo graag weer een aboatie ondegaan, helpt ook niet altijd. Vorige keer tot ‘s avonds 10 uur plat gelegen wegens nabloeding liezen, mijn rug deed zo vreselijk pijn….brrr.ook thuis heb ik een ochtend doorgemaakt waarbij ik dacht dat ik dood ging..
Nu heb ik ook een fluctuerende hartslag, voel hem soms amper. Voel me geregeld beroerd en heb dan slappe benen. Ra ra….
Heb in 2007 een herseninfarct gehad wegens BF, ben afgekeurd toen. Heb van herseninfarct nog steeds last van de gevolgen.moet daarvoor in therapie!