Reageer op: Ervaringen en gebruik medicijnen

Jente Huisman
Bijdrager

Ha Natasja,
Dank voor je reactie! Inmiddels heb ik in juli weer een echo gehad. Hieruit bleek dat mijn hartpompfunctie nog steeds 50% was. Kortom het lijkt erop dat deze zich heeft hersteld! Ik heb van medio januari 2020 tot en met heden nog 2x last gehad van boezemfibrilleren maar dat was van korte duur (een paar uur) en kon (in mijn ogen) met behulp van meditatie en ademhalingsoefeningen worden gestopt. De (flexetarische) levensstijl is inmiddels onderdeel van mijn leven geworden: zoveel mogelijk biologische voeding en veel groente en fruit. En daarnaast veel bewegen; minimaal 10.000 stappen per dag, 2x per week hardlopen en oefeningen (ca. 1 uur per keer) en daarnaast golfen 😉 Het lichaam kan zich in mijn ogen in veel gevallen zelf herstellen, maar heeft daarvoor wel voldoende juiste ingrediënten nodig.
De medicatie (losartankalium) is inmiddels gehalveerd. Als in februari de situatie nog steeds stabiel is, kan ook dit medicijn worden gestopt. De bloedverdunners blijf ik wel slikken, voor het geval dat….

Als ik ergens mee behulpzaam kan zijn hoor ik het graag. Misschien dat mijn verhaal anderen kan inspireren en ertoe kan leiden dat ook zij weer volledig herstellen….