Reageer op: Jong en boezemfibrilleren

Stichting AFIP Forums Leven met boezemfibrilleren Jong en boezemfibrilleren Reageer op: Jong en boezemfibrilleren

Dominique
Bijdrager

Hi Vincent,

Het is alweer een hele tijd geleden dat je dit bericht plaatste, maar ik hoop dat je nog wel eens inlogt. Ik heb zelf vanaf mijn 26e last van boezemfibrilleren en waar het eerst 1 of 2 keer per jaar voorkwam zit ik inmiddels op 1 keer per maand (ik ben nu 29). Wat jij schrijft over een actief leven herken ik ook erg goed. Ik ga ook graag weg met vrienden en ik hou van sporten. Toch is er dan telkens dat knagende stemmetje; doe ik niet teveel, slaap ik wel genoeg, moet ik rustiger aandoen, maak ik me nu te druk? Dit is wel iets dat ik naast me neer probeer te leggen, maar bij acceptatie ben ik nog lang niet..:) Op dit moment stopt het BF ongeveer 12/13 uur nadat ik verapamil en flecainide heb ingenomen. Ik wil nu graag eerst een grondig onderzoek doen naar de triggers die hoogstwaarschijnlijk voor mij een rol spelen, voordat ik een ablatie zou willen doen. Heb jij duidelijke triggers kunnen vinden? (naast slaap zoals je aangaf)
Alvast bedankt!