Reageer op: App die icm Polar H10 atrium fibrilleren detecteert

Stichting AFIP Forums Leven met boezemfibrilleren App die icm Polar H10 atrium fibrilleren detecteert Reageer op: App die icm Polar H10 atrium fibrilleren detecteert

Raoul Teeuwen
Bijdrager

(ik heb deze reactie al eerder proberen te posten, maar hij verschijnt niet, dus nogmaals …. excuses als na een tijdje de reactie dubbel verschijnt)

2 andere kandidaten:

– de Whoop strap, hwww.whoop.com . Heeft geen eigen display, neemt continu en met hoge frequentie metingen, analyse gebeurt ‘in de cloud’, je moet een abonnement afsluiten voor die analyse. Apparaatje schijnt lang te doen met batterijlading EN makkelijk bij te laden zijn zonder dat je de band af hoeft te doen. Ik heb ze gemaild met de vraag of ze ook afib monitoring en alerting doen (ik las dat hun support vaak erg traag etc is, dus ben benieuwd ;-))

– de Honor Band 6 schijnt ook continu te meten: community.hihonor.com/unitedkingdom/topicdetail/HONOR-Band-6-Healthing-Monitoring-Feature-Explained/topicId-24873/ .

Voor mij geldt dat de info over wat het device precies biedt en hoe goed de metingen zijn, vaak te vaag is, en ik heb niet genoeg geld om al die apparaten te kopen om er daarna achter te komen dat het toch niet werkt zoals ik hoopte (zo kocht ik wel de Polar H10, maar die biedt dus helaas niet wat ik zoek).