#14914
Frans
Deelnemer
Up
0
Down
::

Het is nu ruim 9 maanden na m.n. cryoablatie en het is (gelukkig) een eentonig verhaal geworden. Sinds de ablatie geen ritmestoringen meer gehad kan ook niet middels mijn wekelijkse hartfilmpjes geconstateerd worden. Heel soms nog last van wat overslagen maar ook dat is structureel gereduceerd. Ben er nu definitief achter dat gewone of zelfs decafe nog wat onrust kan veroorzaken maar dat mag gaan naam hebben iets van onrust in m.n. keel en dan heel soms wat overslagen maar wel duidelijk waarneembaar. Bij geen koffie drinken geen last whatsover. Dus als ik zin heb (vind espresso toch nog steeds erg lekker) dan laat ik het niet staan Deze gevoeligheid zal wel van persoon tot persoon verschillen.

L Glutamine is een blijvertje niet allen voor het veronderstelde herstel hartspier weefsel maar meer voor m.n. andere spierweefsel na intensieve sport inspanningen. Na een tempo training gebruik ik meteen 10 gram dan neem ik s’avonds niks meer. Het herstel is echt opmerkelijk snel.

Over 1 maand nog 1 hart echo en als alles goed gaat ben ik hartpatiënt af volgens m.n. cardioloog.
Ik prijs me nog niet rijk ik denk dat je dat nooit kan. De bestaande onderzoeken zijn eigenlijk nog te beperkt om over meer dan 5 a 10 jaar iets zinnigs te kunnen zeggen. How ever so far so good. Ik hoop dat er binnen afzienbare tijd een vervolg kan worden gegeven aan het L Glutamine onderzoek.