Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen leven met boezemfibrileren Reageer op: leven met boezemfibrileren

#14843
jaap s
Deelnemer
Up
0
Down
::

Hallo even een update van mijn kant, na een minimaze en 4 katheterabalties bijna een jaar lglutamine slikkend….
wordt de kwaal alsmaar erger, gemiddeld om de dag een aanval van wisselend van 2 uur tot wel 12 uren achtereen .
Rook drink al jaren niet meer heb mijn leven al behoorlijk aangepast aan deze kwaal …maar blijft terugkomen.
Wat ik graag zou willen weten,boezemfibrileren wordt steeds erger naarmate je het langer hebt door dat je hartspier verzwakt lees ik, maar als de stoornis er niet is werk en sport ik nog volop….dus heb niet het gevoel dat die hartspier ook maar enigzins verzwakt is! Maar is zeer vervelend als het onder mijn werkzaamheden opspeelt vanwege duizelingen met het bijna flauwvallen af en toe.
Ik sta op dit moment een beetje op een punt in mijn leven dat ik mischien zelfs moet stoppen met mijn huidige werkzaamheden (bouwvakker ZZPer) zou dat graag nog even een aantal jaren uitstellen ,
Zou graag wat tips krijgen over mischien een optie voor een second opinion….ben behandeld in umcg groningen minimaze en 4keer katheterablatie mcl leeuwarden.
Wat ik ook nog even kwijt wil …dat de aanvallen in een bepaalde regelmaat terugkomen soms net het gevoel dat er iets in je systeem opbouwt daarna klachten krijgt en zodra het uit het systeem is weer in zijn ritme schiet . gr Jaap