Homepage Forums Boezemfibrilleren en behandelingen Ablatie Ablatie Reageer op: Ablatie

#14201
Mary Waalkens
Deelnemer
Up
0
Down
::

Beste Natasja en overige forumleden,
Na een rommelige periode sinds mijn laatste bericht, zit ik al een poosje in een positieve flow. De oorzaak van mijn slechte herstel na de 4e ablatie is hoogstwaarschijnlijk gelegen in een onopgemerkte chronische blaasontsteking. dit is helaas niet meer te controleren maar sinds 3 maanden slik ik een onderhouds dosis antibioticum daartegen en twee weken na aanvang begon ik al verandering te merken. Minder vermoeid, helder van geest, en een totale verandering die door iedereen in mijn omgeving is opgemerkt. Momenteel zonder hartrevalidatie vanwege Corona, maar genoeg energie voor een korte wandeling. Omdat ik sinds februari vrij veel overslagen ondervond en tweemaal een korte aanval van AF heb gehad die beiden spontaan zijn gestopt, ben ik sinds 11 april gestart met L-glutamine. En het eerste resultaat stemt positief, de extra overslagen zijn op een enkele na verdwenen. Nu nog even afwachten of ook het AF wegblijft!